Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

ιδιοκατασκευες

Πριν λιγο καιρο ο φιλος και συναδελφος sw1jgw ειχε την ιδεα να ανακατασκευασουμε ενα ηλεκτρονικο αλφαδι σε οργανο ενδειξης elevation για τις κεραιες που χρησιμοποιουμε στους δορυφορους , μου ανεφερε επιγραμμματικα οτι το αισθητηριο που χρησιμοποιει ο συγκεκριμενος τυπος αλφαδιου ειναι δυσκολο να τον αποκολλησουμε πανω απο την μητρικη πλακετα και να το εκμεταλλευτουμε του λεω αυτο αστο πανω μου το πολυ πολυ να κλαψουμε το αλφαδι , το εγχειρημα πετυχε και το συστηματακι μας λειτουργησε αψογα , να μια ωραια ιδεα που μπορειτε και εσεις να εκμεταλλευτειτε




Σημερα ειναι ευκολο και απλο αμα πιανουν τα χερια σου να φτιαξεις μια κεραια,
υπαρχουν αποθηκες που πωλουν υλικα αλουμινιου για τα στοιχεια της κεραιας , boom και radial , στο διαδικτυο μπορει να βρει κανεις διαφορες φορμουλες κατασκευης τετοιων κεραιων π.χ μια ιστοσελιδα που χρησιμοποιησα για να κατασκευασω τις κεραιες μου ηταν του Γερμανου συναδελφου dk7zb - http://www.qsl.net/dk7zb/start1.htm - με ευκολα υλικα και ευκολο harpin για την ρυθμιση της κεραιας στην απαιτουμενη συχνοτητα .



73 de sw1eix

2 σχόλια:

SV1GSU είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
SV1GSU είπε...

Μπράβο συνάδελφε, πολύ καλή δουλειά!
Στην κεραία αναφέρομαι. Είμαι και 'γω φανατικός της σελίδας του Γερμανού ραδιοερασιτέχνη από τότε που μου την υπέδειξαν. Με τα δορυφορικά δεν ασχολούμαι, αν και είναι ενδιαφέρων τομέας.