Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ο ιδιωτικος μου χωρος


Επιτελους μετα απο χρονια απεκτησα και εγω εναν χωρο στον οποιο περναω την ελευθερες ωρες μου , πριν μερικα χρονια που αγορασα ενα σπιτι οπως ολοι οι Ελληνες γιαυτο φτασαμε εκει που φτασαμε , αλλα δεν ειναι της παρουσης να το σχολιασω , αφιερωσα τον χωρο της αποθηκης περιπου 12 τμ για να διμιουργησω ενα στεκι οπου θα κατασκευαζω κεραιες , ηλεκτρονικα κυκλωματα στην υπηρεσια του χομπυ και οχι μονο, Ο εξοπλισμος αποκτηθηκε με κοπο και θυσιες ειτε αυτο λεγεται οργανο μετρησης ειτε αυτο λεγεται πομποδεκτης μαζι με τα παρελκομενα του.
Κατα καιρους εχω κατασκευασει κερεαιες V και U , ΤΑΚ ΑΝΤΕΝΝΑ οπου το αποτελεσμα τους ηταν αρκετα ικανοποιητικο , επισης πλακετες ptt για aprs , κυκλωμα επικοινωνιας των πομποδεκτων με pc , και διαφορα αλλα χρησιμα κυκλωματακια .

Ελπιζω το μελλον μου να ειναι ακομα πιο δυμιουργικο και να βρισκω ελευθερο χρονο και διαθεση να ασχολουμε με το χομππυ , προκειμενου να καθομε μπροστα στην tv και να αποβλακονομαι και να λιγοψυχαω με αυτα που μας προσφερει και σε λιγο θα πληρωνουμε για να τα βλεπουμε.

73 de sw1eix

3 σχόλια:

SV1GRN είπε...

Να περνάς καλά με την οικογένεια και να απολαμβάνεις το χόμπι. Καλή επιτυχία με της κατασκευές σου.

Ανώνυμος είπε...

ο χωρος αυτος ειναι:
αναγνωστηριο
εργαστηριο
εντευκτηριο

ειναι πολυ ωραια μονο που οτανε ρχομαι δεν πιανει το κινητο. και με ψαχνουνε.
καιρο εχω να ερθω να φαμε κανα σουβλακι

SV1HER - Σωτήριος Α. Βανικιώτης είπε...

Καλορίζικος ο νέος χώρος για το shack.
Καλές κατασκευές.