Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Λαμπατο ραδιοφωνο


Η επισκευη ενος GRUNDIG 5017 του φιλου Δημητρη με εβαλε στον κοσμο των λαμπατων ραδιοφωνων , η ανταλλαγη της επισκευης ηταν να αποκτισω ενα PHILIPS B3X96A μετα απο ενα service που του εκανα ακουω αψωγα τον ηχο που παραγεται απο την μπαντα των MW και SW.
Η συγκινηση που ειχαμε και εχω και ο Δημητρης με το δικο του ηταν μεγαλη , σε μενα ιδιαιτερα μου θυμισε τα παιδικα μου χρονια που ακομα τα σπιτια ειχαν τετοιας τεχνολογιας ραδιοφωνα και γαλουχηθηκα απο τον πατερα μου μικρος στην τεχνολογια της εποχης αφου και εκεινος στην αρχη της καριερας του ασχολειτο με την επισκευη τετοιων ραδιοφωνων στην RCA , θυμαμαι που μου ελεγε οτι τους εφερναν ραδιοφωνα με σχημα σαν εκκλησια με 10 -12 λυχνιες – υπερετεροδυνος δεκτης- με δυνατοτητα παγκοσμιου ληψεως . Η εξελιξη της τεχνολογιας μετα τα τρανζιστορ και μετα μετα ολοκληρωμενα εβαλαν στο χρονοντουλαπο της ιστοριας τετοιες συσκευες . Ενας πυρηνικος πολεμος ειναι προ των πυλων οποτε οποιος θελει να ερχετε σε μενα η τον Δημητρη να ακουει τα νεα απο τα ραδιοφωνα που ακομα και τοτε θα λειτουργουν γιατι κατι yaesu και κατι icomακια τα τρανζιστορ και τα ολοκληρωμενα τους θα ειναι ενα με το σασι με το hi hi.



sw1eix de 73

Δεν υπάρχουν σχόλια: